Hertogensingel in Oss opnieuw inrichten

We gaan de Hertogensingel opnieuw inrichten. De riolering en het asfalt moeten worden vervangen. Dit biedt de kans om te kijken naar de inrichting van de Hertogensingel en aan te sluiten op het nieuwste beleid van de gemeente Oss.

Informatieavond 22 mei 2024

Op 22 mei was hierover een informatieavond in de Raadzaal van het gemeentehuis in Oss. Op deze avond hebben wij een presentatie gehouden. De bewoners en belangstellenden waren goed vertegenwoordigd. Op deze avond vertelden wij over de plannen en hebben de bewoners en belangstellenden veel kennis gedeeld van hun omgeving. Er zijn veel aandachtpunten en mogelijkheden aangeleverd voor het ontwerp.

Reacties ophaalavond

Hier vindt u een overzicht van de reacties tijdens de ophaalavond. Met alle opgehaalde informatie maken wij een voorlopig ontwerp. Wij verwacht in september een voorlopig ontwerp te kunnen presenteren. Hiervoor regelen we een avond. Direct aanwonenden krijgen hiervoor een uitnodiging. U vindt de datum, tijd en locatie ook in Oss Actueel en op deze website.