Inwonersonderzoek gemeente Oss

Vanaf 8 oktober kunnen inwoners van Oss een uitnodiging krijgen, om een vragenlijst in te vullen over de gemeente. Het onderzoek richt zich op het leefklimaat, de betrokkenheid van bewoners bij hun buurt, de dienstverlening van de gemeente, welzijn en zorg. Het onafhankelijk onderzoeksbureau PON voert het onderzoek uit. De resultaten van het onderzoek worden begin volgend jaar verwacht.

Doe mee aan de burgerpeiling

Uw mening is belangrijk

De informatie uit het onderzoek is belangrijk voor het gemeentebeleid. In totaal zijn ruim 14.000 inwoners gekozen om mee te doen. Zij spreken namens de inwoners van de gemeente Oss. Het is dus erg belangrijk dat zij de vragenlijst ook invullen. Het liefst digitaal, maar schriftelijk is ook mogelijk. Verdere uitleg hierover volgt in de uitnodigingsbrief.

Meer informatie

Heeft u vragen over het onderzoek? U kunt deze stellen aan team Onderzoek & Statistiek van de gemeente Oss. Mail dan naar: m.elsinga@oss.nl. Of bel naar: 14 0412.

Meer informatie en eerdere resultaten leest u op de website van Waarstaatjegemeente.