Anti-discriminatie campagne van start

Laatst gewijzigd op: 25-06-2024

De gemeente Oss en Radar lanceerden vorige week een nieuwe campagne. Namelijk, een campagne tegen discriminatie. Radar is een adviesbureau dat strijdt tegen discriminatie en voor gelijke behandeling. We hopen zo het bewustzijn over discriminatie te vergroten. Ook hopen we dat méér inwoners het melden als ze discriminatie voelen/zien/horen.

We vinden inclusiviteit en discriminatie een belangrijk thema. In onze gemeente is er geen plaats voor racisme en discriminatie door huidskleur, godsdienst, handicap, leeftijd, gender of seksuele gerichtheid of welk ander persoonlijk kenmerk dan ook. Iedereen is gelijk aan elkaar, moet zich veilig voelen en mag overal aan meedoen.
Heeft u de campagne al gezien Er hangen digitale posters in winkelcentrum de Ruwert.

Voor meer informatie over de campagne, of het melden van discriminatie, kunt u terecht bij Radar.