Alle vervoer in Oss nu op vervoervoormij.nl

Laatst gewijzigd op: 09-07-2024

Wilt u naar familie en vrienden gaan of een dagje uit plannen? Maar heeft u geen of weinig mogelijkheden om daarnaartoe te gaan? Alle mogelijkheden voor vervoer in Oss kunt u vanaf vandaag vinden op de nieuwe website www.vervoervoormij.nl/oss.

De website Vervoer voor Mij zet alle mogelijkheden voor vervoer in de Brabantse gemeenten op een rij. U kunt naar de website toe gaan om een oplossing te vinden die bij uw situatie past. Het is ook een hulpmiddel voor zorgverleners, vrijwilligers en familieleden. Zij kunnen mensen die niet zo handig zijn met internet helpen met het vinden van de juiste oplossing.

Vervoer is belangrijk om actief deel te nemen aan de samenleving. Als u zich niet kunt verplaatsen, wordt uw wereld klein. Als u wél ergens naartoe kunt gaan, heeft u minder kans om eenzaam te worden. En dan blijft u langer gezond. Vervoer Voor Mij is opgezet door Stichting Vervoer voor Elkaar en bureau Buitenlijn. Zij werken samen met de provincie Noord-Brabant, onze regio en de gemeente Oss.

Vervoer voor mij taxibus